blog 2. Een gebeurtenis die mij trots maakte. - Reisverslag uit Assen, Nederland van Denise Epema - WaarBenJij.nu blog 2. Een gebeurtenis die mij trots maakte. - Reisverslag uit Assen, Nederland van Denise Epema - WaarBenJij.nu

blog 2. Een gebeurtenis die mij trots maakte.

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

10 Maart 2015 | Nederland, Assen

Op mijn stage van vorig jaar heb ik een hele leuke tijd gehad.
Toen mijn stage daar bijna was afgelopen, hoorde ik van een aantal collega's dat zij mij heel graag als vakantie en weekendhulp wouden hebben, zij zouden een goed woordje voor me doen als er twijfel is om mij aan te nemen.

Ik voelde me erg trots op mezelf, en dacht bij mezelf dat ik deze kans niet moest laten schieten en ben naar de leidinggevende gegaan.

Ik ben naar de leidinggevende gegaan en die vertelde mij dat ze al veel goede verhalen over mij had gehoord. Ik hoefde niet op gesprek te komen, een week later had ik een mail ontvangen dat mijn contract als vakantiekracht en weekendhulp klaar lag.

Feedback:

Ik vind het goed dat alle punten op elkaar aansluiten, wel zou ik iets kortere zinnen op schrijven.
Dus de volgende keer zou ik kortere zinnen maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Denise

Mijn naam is Denise Epema, ik ben 19 jaar en woon in Appelscha. Ik zit in het eerste jaar van de opleiding Verzorgende IG op het Drenthe College Cicero in Assen, ik loop nu ook stage bij gehandicapten.

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 1673

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 04 Juli 2015

mijn eerste stage

Landen bezocht: